مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-15سياسي

خبر خوب| حمایت از فلسطین با کپسول آتش نشانی در مجلس لهستان


آن قدر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی اعیان و آشکار است که حتی صدای اروپاییان را هم درآورد.

البته این اعتراض ها به مجلس لهستان هم کشیده شد و یک نماینده برای حمایت از فلسطین با کپسول آتش نشانی به میدان آمد! - اعتراض یک نماینده اروپایی به جنایات تل آویو البته این کار به مذاق رییس مجلس لهستان شیمون هولونیا خوش نیامد و برای همین براون را از مراسم اخراج کرد و قرار است کیفرخواستی در مورد رفتار براون در یک مراسم مذهبی به دادستانی ارائه کند.

بماند که هیأت رییسه برای مجازات براون، نیمی از حقوق ماهانه او را به مدت 3 ماه و به مدت 6 ماه تمام کمک هزینه های وی را قطع کرد.

  باز هم پلیس و اهدای عضو بدن فرمانده شهید حکایت پلیس این مرز و بوم، حکایت ازخودگذشتگی، ایثار و جانفشانی است و قصه هایی که پی درپی اتفاق می افتد تا واقعیت های پلیس ایرانی را به ما نشان دهد، سخن از سروان علی بیات از کارکنان یگان ویژه فراجا استان زنجان است که در حین رزمایش به شدت مجروح می شود و به علت سطح هوشیاری پایین او پیکرش با موافقت اعضای خانواده اش به تهران منتقل می شود و در نهایت در یک شب سرد پاییز (22 آذرماه) او نیز به همرزمان شهیدش می پیوندد.

   نام این شهید در اهداکنندگان عضو ثبت شد اینجا سن مادربزرگ سه رقمی است گاهی اوقات برخی معترض هستند چرا این قدر وزارت بهداشت پویش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| حمایت از فلسطین با کپسول آتش نشانی در مجلس لهستان

خبر خوب| حمایت از فلسطین با کپسول آتش نشانی در مجلس لهستان